Alla inlägg under augusti 2010

Av Desirée - 22 augusti 2010 19:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Desirée - 20 augusti 2010 15:33

de har varit mkt för min del dom senaste veckorna... så jag ska försöka blogga lite idag...


så idag var man ledig pga man jobbade helg för ett par veckor sen.. *skönt*


så idag var man till rusta och shoppade två tröjor en långärm och en  skit snygg t-shirt... behöver verkligen handla upp mig....


så var man in te samhall (basen) för att få papper underskrivna, dom på basen trodde att man var sjuk som kom på en ledig dag.... sen träffade jag min favvo tjej som mer eller mindre är som min syster... och pratade med henne personligen trevligt... innan hon kom så pratade vi i telefon i en timme ca.. :D


annars så har min kille fått för sig att vi ska ut och äta idag... vet ej vad anledningen är ännu men de brukar vara ngt..?? han har messat två ggr om man jag kunde ta på mig ngt fint idag??


annars var man hem en snabb sväng och kollade posten och vattnade blommorna med...


annars så träffade man på killens bovärd och kollade upp lite saker i hans lägenhet så han ska få de ny tapetserat om 1-2 månader pga tapeterna håller på och släpper redan...


sen så ska man på möte med af och en handläggare till den 24/9 eftersom mitt beslut går ut den 30/9 så vi får se vad dom har att säga....


(har tejpat mina två fingrar så jag har lite svårt att skriva nu), men de ska komma fler inlägg i dessa dagar... eller idag beror på hur sent man är hemma ikväll.. :D


annars idag så har man shoppat två kläddesplag och två nya öronhängen med.... sen var man i olika affärer och kollade lite annars så gick man en runda på stan för sig själv, kändes underbart med...

Av Desirée - 1 augusti 2010 15:05

Hej svejs...


Så för ett par dagar sen kom jag inte alls in på msn fick bara felmeddelande om man säger så...


Så fick jag denna sida av min gode far som rekommenderade denna sida.. Man kan ha fler program i samma.. Så jag använder både facebook, msn och majlen i den.... Jätte bra.. De enda som är de dåliga är att man inte kan utnyttja webcamen i den bara....


Trillian, tycker om detta program så man sitter med detta varje dag numera.... :D Tack så jätte mkt pappa för att du rekommenderade detta program till mig....

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards