Alla inlägg under februari 2011

Av Desirée - 23 februari 2011 20:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Desirée - 20 februari 2011 20:42

Tänker ofta på dig när jag hör denna låt.. När man såg dig första gången sjunga med... Hör hur din röst följer med i låten... Gråter när jag hör din ljuva stämma i mina tankar... Man får bara ett leende på läpparna när man hör denna låt... saknar dig så himelskt mycket...




Av Desirée - 19 februari 2011 20:37

10 Frågor

Hej !

1. Vad heter jag ? ( för+mellan+efter- namn )

2. Vart är jag född ?

3. När föddes jag ?

4. Vart bor jag idag ?

5. Favorit mat ?

6. Favorit färg ?

7. Huvudsakligt favorit intresse ?

8. Övrigt/ övriga intressen ?

9. Röker / Snusar ?

10. Om jag vann 1.000.000 kr, skulle jag ...

För att besvara dessa ovan frågor, skriver du siffran ( ex. 1. - följt utav ditt svar ) till mig som kommentar. Lämnar du mail adress och så kan svaren mailas ut till dig i efterhand. Lycka till !

Av Desirée - 16 februari 2011 20:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Desirée - 6 februari 2011 20:52

Under helgen så var jag hos richard och helene och hade de allmänt trevligt mkt snack och skratt hade vi... De var bara skönt att komma bort lite.... Var hos dom från fredag kväll till söndagen....


När jag kom hem så var det att fixa mat innan jag gjorde ngt mer eftersom jag var snorigt hungrig..


Sen idag när jag kom hem så passade jag på att rensa ut ur min bokhylla som står i vardagsrummet full med en massa grejer innanför... Sen tog jag något skåp i köket med... Så man kastade en hel del... Så nu är det några andra saker man ska kolla igenom oxå...


Sen när man var klar med det så passade man på att damsuga upp allt grus som ligger i hallen...


Annars så i kväll så har man bara tagit de lugnt... De är ngt man ska göra på en söndag...


Sen imorgon ska man hem till pojkken... Var ett tag sen vi sågs med oxå...


 

Av Desirée - 6 februari 2011 12:03

har fått en massa kommentarer vad adressen är till där jag är och tränar..


så här nedan på länken kan ni se vart jag tränar... 


http://www.actic.se/se/Site/Vara-gym-och-priser/Skane/Lund/Hogevallsbadet/

Av Desirée - 1 februari 2011 20:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards