Alla inlägg under oktober 2011

Av Desirée - 24 oktober 2011 12:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Desirée - 3 oktober 2011 14:36

Ännu en en ny vecka på denna vecka så man får se vad den har att erbjuda.. Jag vet vad jag ska göra i en vecka nu i alla fall... Ska jobba hela veckan ut.. Så de är 6 dagar man ska jobba men inte gnäller jag för det...

 

Så man får se vad som händer i själva veckan... Har inte så mkt planerat precis.. Ska i veckan säga upp min lägenhet är det tänkt... Så på onsdag ska jag ner te huvudkontoret och säga upp kontraktet..

 

En sak vet jag att jag är väldigt trött om dagarna ruskigt trött...

 

Så idag har man städat, tvättat, diskat så nu ser de någorlunda rent ut här hemma i alla fall...

 

Så killen och jag måste börja planera lite här hemma nu i alla fall, ska be han göra mer plats i garderoberna så jag kan hänga upp mina kläder och sånt... Ska även försöka sälja lite möbler och sånt som man har hemma sånt som killen har tonvis av...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards