Alla inlägg under december 2011

Av Desirée - 31 december 2011 18:55

Då var de sista dagen på december som lider mot sitt slut, men vad gör det... Sitter nu här och inväntar på att klockan ska börja närma sig elva ryket så ska vi ner till trollsjön och kolla på fyrverkerier som inviger de nya året som kommunen kommer att stå för...


Så detta år har varit väldigt intressant för min del.. Men de kommer jag sammanfatta till er vad som har händt under 2011... kan knappt fatta att vi går mot år 2012 snart...Tiden går så fort numera, kan kanske vara för att man har de så trevligt och roligt i sitt liv numera...


Annars så tog killen och jag värsta sovmorgonen, vanliga fall så vaknar vi kl 06.00 så vi vaknade kl 8 och drog oss i sängen ända till 9.30 innan vi började röra på oss.. *skönt*


Sen åt vi lite frukost och for ner te stan och handla lite, var inne på kappahl och fyndade lite, sen var vi inne i gallerian och gjorde ett stort fynd på lite mer kläder till mig. Sen var vi för bi systembolaget och handlade hem lite oxå.. och tog en fika på stan oxå.. sen åkte vi till willys och handlade hem lite mat...


Så nu sitter man här och tar en drink med killen...


Nä nu så ska jag göra lite annat oxå

Av Desirée - 22 december 2011 12:41

vad ska man säga.. Igår så gick man hem under dagen på jobbet då man mådde riktigt dåligt.. Hade sky hög feber, yrsel samt kallsvetades och de kändes som att man skulle kräkas vilken minut som helst...


Så man gick hem vid ett tiden... Gick bara hem och la mig i sängen då man mådde som man gjorde...


Så nu i dag så tvättade man upp kläderna som behövdes. Så de e ju lika bra att göra det fast man e dålig...


Så idag har man inte gjort många knopp eller ätit knappt ngt för att man har mått så som man gör idag..


Annars så funderar jag på vad vi ska äta för middag till ikväll.. Något måste det bli för jag måste ju äta ngt i vilket fall som helst ju...


Annars så ska vi köpa en ny tv i morgon e det tänkt, bild kommer sen på den.. Det blir min och killens julklapp samt att vi har införskaffat oss playstation 3, även om vi har alla andra spelen som PS, wiee och xbox så köpte vi en till nu...


Annars så älskar jag mina nya kläder som inhandlades i helgen, ska nu börja handla kläder rätt så ofta så man förnyar garderoben och att man trivs i kläderna...


Nä nu så ska jag faktiskt gå och vila nu när huvudet börja snurra på för fullt..

Av Desirée - 19 december 2011 20:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards