Alla inlägg under januari 2011

Av Desirée - 23 januari 2011 19:02

umgicks med två vänner i lördags då kom vi in på ämnet träning på gym om att dom ska börja så en annan ska gå ner te gymet i morgon och anmäla om att man vill börja träna...


detta ska jag göra för att stärka kroppen lite pga man behöver de för jobbet jag håller på med.. sen är det bra att stärka kroppen men framför allt ryggen...


Satt och kollade priser nu så de var rätt så billigt enligt deras hemsida.. så jag ska passa på och gå förbi dom imorgon för att få lite mer information så kan man börja rätt så snart när de gäller det...


Så min planer är att börja träna efter jobbet så de blir tufft i början men de ska nog gå ändå...


Så de ska bli skönt att få komma igång lite nu med oxå...

Av Desirée - 23 januari 2011 16:59

Vad ska man säga att man har gjort nu under söndagens dag..??


har faktiskt inte gjort så himla mkt faktiskt.. Låg och drog mig väldigt länge i sängen idag.. skönt var det..


Annars så gick man ner te affären för att handla hem lite mat så man har så att man klarar sig för veckan... Så handlade man även hem filmen mord i midsommer


Killen drog iväg till malmö då han skulle träffa sin pappa så man är hemma helt själv och njuter av ensamheten faktiskt, de är bara skönt och bra att kunna vara i från varandra i ett par timmar..


Själv så ska man äta kyckling med ris till middag och även ha de som blir över te lunch te jobbet imorgon..


Nä nu får jag fortsätta med maten så att den blir klar idag.. Är väldigt hungrig...

Av Desirée - 23 januari 2011 16:36

hade verkligen en underbar lördag kan man lugnt säga...


dagen började med att man vaknade på morgonen så log man och gosade med sin älskling... Morgon mys är aldrig fel innan vi klev upp ur den varma och goa sängen...


Sen så drog killen iväg dit han skulle... Har för mig att de var ngt med innebandyn han hade.. Annars så väntade jag på att klockan skulle bli runt 13 snåret då jag skulle träffa Lina. Så hon hämtade mig strax vid 13 tiden så drog vi iväg till nova och tog en fika där, medans jag ändå var på nova så shoppade jag en stickad tröja på gina trickot och handla ett linne på hm och några armband som kan vara bra att ha på sig ibland... Fick bra smakråd av Lina så hon lär nog följa med mig fler ggr då man ska handla kläder i fortsättningen så de blir nog fler fika besök på nova..


Annars så innan vi skulle bege oss hemåt så passade jag på att fråga om vi kunde dra in till citygross en stund så hon ringde sin kille och frågade om han skulle med så vi åkte och hämtade upp han sen gick vi in och handlade på citygross och detta sa jag inte ett ord till killen om så han fick sig en ordentlig överraskning över att man hade handlat hem lite mat som behövdes..


När killen kom hem så hade jag fixat med middagen och efterrätten redan... Så vi åt kokt potatis och köttgryta till.. Till efterrätt blev det en väldigt lykad kladdkaka..  Och detta tyckte killen verkligen om så han vet om att jag gör väldigt god mat som alltid.. Så han ville att jag skulle göra detta fler ggr medtanke på att han frågade vad jag hade haft i grytan.. Sen efter att vi hade ätit oss mätta så slog vi igång två filmer som var väldigt kassa så tillslut så blev det en beck film istället... och hade de mysigt till kvällen med efterrätten som jag hade fixat.. 


Så vi hade en underbart mysig kväll tillsammans...   


  






Av Desirée - 2 januari 2011 17:56

Kommer nu bjuda på mig själv lite dessa kläder hade jag på själva nyårsafton...


Är riktigt nöjd med klädesvalet som jag valde dessa kläder är handlade på HM...


  

Av Desirée - 2 januari 2011 17:49

Ny årsafton var helt underbar från eftermiddagen tills man gick hem vid 00.30


Jag och mitt hjärta med vänner var bjudna över till killens vänner... Så vi firade med dom att äta en riktigt god tre rätters middag...


Annars så är det ett måste att se grevinnan och betjänten på själva nyårsafton... De är en stor tradition att man bara måste se den...


Annars så kan man inte klaga alls på den kvällen... Så man firade alltså nyår i själva Lund...


Vet inte vad jag ska säga mer just nu om nyåret svårt att beskriva... Så nu har man insakffat sig nyårslöften och ska ändra på ett antal saker nu med..


  

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards