Alla inlägg den 18 december 2010

Av Desirée - 18 december 2010 17:50

Oj nu har de gått en bra tid sen jag skrev ngt i fb igen...


Så vad har nu händt på sista tiden.... Vet inte riktigt ens vart jag ska börja bara...


Kan börja och säga att jag har avslutat kursen som jag gick på.. Annars så har man haft fullt upp som de har märkts på min blogg... Eftersom man har jobbat som en dåre men denna vecka så har man legat hemma och haft magsjukan....


Under visa tillfällen så har man varit iväg och träffat kompisar som de behövdes verkligen.... sen den 20/12 ska man på möte med min af handläggare och en från samhall.. Så vi får se om de blir anställnings papper man skriver på måndag.. gissa om jag verkligen längtar till måndag...


och vi har haft och fått en massa snö ner hit til skåne... kylan ska man inte ens diskutera om visa dagar...


Så nu under helgen så ska killen och jag vara ifrån varandra för han är knappt hemma... Så vi lär nog ev träffas imorgon.. =) saknar han massor.. <3


Annars  så firar vi 6 månader som tillsammans den 26/12..


Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men de kommer kanske fler senare...


Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards