Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Desirée - 23 juni 2010 21:56

Varför ska tv och internet bara nästan ha information om hur man går ner i vikt för?? De finns faktiskt folk som vill gå upp i vikt som behöver hjälp kan de vara så svårt att vi oxå behöver hjälp!!


Jag kan medge att jag faktiskt är en av dom som behöver gå upp i vikt.. Men de är ingen som kan hjälpa mig om hur jag ska äta rätt för att gå upp i vikt då allt ska handla om viktminskning tydligen i dagens media...


Om de finns någon seriös som kan hjälpa mig med råd så är alla råd välkomna hos mig... Behöver verkligen hjälp...


Varför jag vill gå upp i vikt är för att jag inte trivs alls med min kropp och på så sätt hur smal jag är oxå...


HJÄLP HJÄLP mig snälla någon...!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards