Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Första körningen

Av Desirée - 4 juli 2011 09:21

Idag är det min första körning som jag ska ha på körskolan.. Bara dör av längtan.. Äntligen så har man börjat med sitt efterlängtade körkort.. 


Så de är många saker som händer nu kan man lugnt säga... 


Jag har verkligen kommit över H*** så som han behandlade mig på de viset tänker jag aldrig vara med om flera ggr... 


Sen så ska man börja plugga till hösten och läsa upp tre ämnen som innebär två prövningar i två kurser och ska plugga matte C på deltid... 


Sen håller man på med körkortet oxå som ska bli klart innan detta år är slut... 


Har stora funderingar på att flytta till ngt större nu oxå men vet inte riktigt ännu... 


Kommer nu oxå följa mina mål med livet oxå som man har, har även börjat spara till utlands resa föra nästa år.. 


Sen ska killen och jag göra en massa saker i sommar, men vi kommer få ta det då jag inte jobbar så sena pass precis... 


Så man kan ju lugnt säga att jag verkligen trivs med mitt liv numera eftersom allt flyter på för mig oxå... 


Har många som ställer upp för mig så som vänner och familj, men de var visa som sa att jag inte har några som ställer upp för mig.. 


Så livet leker för mig ännu en gång... 

 
 
Malin

Malin

4 juli 2011 23:10

Jättebra att det går bra för dej. Du har inte funderat på att åka hit till Kalmar för en snabbvisit nån gång?

http://rodharingen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desirée - 12 september 2013 11:32

Oj här var de länge sen man skrev något.. Detta får ju verkligen bli ändring på... Så nu på sista tiden har de hänt en massa grejer.. Men ska uppdatera igen då de kommer.en kortfattat inlägg... ...

Av Desirée - 25 augusti 2013 13:47

har nu hittat en bra sida med att få hjälp med middagstips, diskutera med andra om råd ang maten eller annat som gäller om mattips... Eller kanske bli väldigt goda vänner med några när ni kommer i kontakt i en diskussion.... Här kan man även få ti...

Av Desirée - 17 januari 2013 07:45

Då kom de snö igen igår redan... Mindre mysigt nu när vi har fått -18 grader här hemma...    De var inge skönt alls att behöva gå ut i kylan bara för att posta ett paketet, men nu är de gjort också.. skönt värre...    Annars så har de inte hä...

bvc

Av Desirée - 4 januari 2013 07:59

idag är de då dagen är här att vi ska till bvc för att mäta och väga på den lille, kan ju säga att han har blivit tyngre ska se hur mycket tyngre och hur lång han har blivit bara... ska bli intressant, ska fråga barnmorskan om några grejer också..  ...

Av Desirée - 1 januari 2013 07:45

Vi tänkte att vi går ut en sväng och kollar runt och får lite frisk luft också...    Så skulle vi ta ut pengar på automaten kan säga att ingen automat fungerade eller ens att handla på kortet i butikerna fungerade...    De hade hänt något med...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards