Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Desirée - 17 mars 2011 16:37

Nu har de gått så pass lång tid att jag har glömt bort att uppdatera ngt i bloggen....


Varför jag inte har uppdaterat är av många olika anledningar... :-/


Så detta har väl händt på sista tiden är att jag har börjat jobba på ett annat ställe... Som ni alla vet så jobbade jag i bjärred innan men numera så jobbar jag i lund på max... Och trivs där hur bra som helst med arbets kamraterna och omgivningen... Så mina arbets tider har blivit rätt så sena tider...


Denna vecka jobbar jag;

Måndag; 8-16.30

Tisdag; 10.30 20.00

Onsdag; Ledig

Torsdag; Ledig

Fredag; 11.30-20.00

Lördag; 9-17.30

Söndag; 11.30- 20.00


Så man är hemma bra sent om kvällarna... Men de ger en extra slant...


Så i tisdags blev man hämtad av en mkt kär kill kompis som är i från kävlinge... Bara för att hämta mig och skjutsa hem mig.... Så i tisdags så träffade man på loppan som skrämde slag på mig...


Under onsdagen mellan 12-14.30 så hade man tvätt tid så nu har man rena kläder igen... Efter tvättningen så träffade man sin väninna som bjöd på kaffe med... Efter visiten där så träffade man en annan granne och fikade samt att man åt lite middag oxå hos...


Så i helgen kan man inte riktigt planera ngt om man skulle hitta på ngt att göra...


Men som sagt jag klagar inte på mina arbets tider... Kommer nu jobba tre helger i rad... Fick även förlängt till den 8 april på att vara på max eftersom dom tycker att man är så pass duktig som man är, fick redan bra omdöme från chefen med oxå...


De kommer en uppdatering till men den görs troligen i helgen kanske om jag hinner.... Men de återstår att se eller så vet ni vad ni har att läsa....

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards