Direktlänk till inlägg 26 november 2012

veckan som har gått...

Av Desirée - 26 november 2012 08:00

Måndag; Då började gubben min att jobba igen eftersom hans pappa dagar var slut, men de känns precis som att de var igår han började vara hemma bara, vart har dagarna tagit ivägen... Så de gick hur bra som helst att ta lill Kalle själv... En arbetskompis kom till mig och fick träffa den lille.. 


Tisdag; Träffade mina goa vän Nilla och madde på grappa och tog lite lunch istället... Innan vi gick och fikade så skulle jag till försäkringskassan medans man var där och väntade så bajsade kalle ner sig helt och hållet så de luktade lite men vad gjorde det de var ju ändå bara arbetsförmedlingens kontor så då gör de absolut inget, men tog bort de sen när man kom in på toa... Köpte två klädes plagg till kalle också på kappahl..


Onsdag; Skulle ha träffat en kompis men hon fick en lång körning till simrishamn då hon kör taxi svårt att komma ifrån ibland... Men vi ses kanske senare i veckan eller något... Men de roliga e att hon har haft med sig present hela dagen och inte kunnat ge han den pga sitt jobb...


Så vart jag ner till kappahl en sväng då dom glömde ta av larmgrejen för de pep inte när jag gick ut och upptäckte detta när man kom hem i tisdags så man fick fixa detta idag istället... men de pep istället när jag gick in... 


Sen så vart man till ica och handlade hem lite grejer som behövdes, samt att man träffade camilla också en sväng när hon kom med tåget...  Så hon hjälpte mig med alla grejer upp samt tog en kaffe hos mig en stund... 


Torsdag; Ska träffa en av mina bästa vänner Camilla som bor 2 minuter ifrån mig för att träffas samt ta en fika på stan... Eftersom hon är ledig idag också.. Sen ska man till bvc och väga den lille också... 


Fredag; Idag ska vi inte gå ut alls bara vara hemma och mysa, för de är riktigt kallt ute... 


Lördag; Min gubbes mamma, pappa samt hans syster med familj kommer under dagen för att träffa den lille... 


Söndag; Min mamma, Micaela, daniela, erika, richard samt pappa ska komma för mamma ville träffa den lille som hon inte har hunnit att träffa han ännu... 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desirée - 12 september 2013 11:32

Oj här var de länge sen man skrev något.. Detta får ju verkligen bli ändring på... Så nu på sista tiden har de hänt en massa grejer.. Men ska uppdatera igen då de kommer.en kortfattat inlägg... ...

Av Desirée - 25 augusti 2013 13:47

har nu hittat en bra sida med att få hjälp med middagstips, diskutera med andra om råd ang maten eller annat som gäller om mattips... Eller kanske bli väldigt goda vänner med några när ni kommer i kontakt i en diskussion.... Här kan man även få ti...

Av Desirée - 17 januari 2013 07:45

Då kom de snö igen igår redan... Mindre mysigt nu när vi har fått -18 grader här hemma...    De var inge skönt alls att behöva gå ut i kylan bara för att posta ett paketet, men nu är de gjort också.. skönt värre...    Annars så har de inte hä...

bvc

Av Desirée - 4 januari 2013 07:59

idag är de då dagen är här att vi ska till bvc för att mäta och väga på den lille, kan ju säga att han har blivit tyngre ska se hur mycket tyngre och hur lång han har blivit bara... ska bli intressant, ska fråga barnmorskan om några grejer också..  ...

Av Desirée - 1 januari 2013 07:45

Vi tänkte att vi går ut en sväng och kollar runt och får lite frisk luft också...    Så skulle vi ta ut pengar på automaten kan säga att ingen automat fungerade eller ens att handla på kortet i butikerna fungerade...    De hade hänt något med...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards