Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Desirée - 11 juli 2012 10:45

Blev sjukskriven nu hela juli månad, så man jobbar bara 4 timmar om dagen ska faktiskt bli lite skönt att kunna varva ner lite och ta de mer lugnare, måste verkligen ta de lugnare nu med tanke på bebisen...

Måste erkänna nu att man har börjat känna av bebisens rörelser och sparkar mer och mer.. Igår så var dom brutala mot mig... Men de är sånt man får ta, är ju i vecka 21 så nu e det bara halva tiden kvar...

Ska bli kul att kunna se hur länge jag lär orka jobba, funderar på när dom ska börja och kolla upp en ersättare för mig??

Så man fick skicka in papper till försäkringskassan sen ska man ringa till dom imorgon och se om dom har mitt kontonummer för utbetalning...

Nä nu ska jag ta och göra lite annat sen blir det soffan.. Ska faktiskt försöka ta en bild på magen e det tänkt...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards