Alla inlägg den 11 december 2012

Av Desirée - 11 december 2012 08:10

Ska nu rensa ut min garderob och sälja kläder som man har användt typ bara 1 gång varför ska man ha dom hängandes för när nån annan kan ta dom istället... 


Så ska man rensa ut garderoben på de mesta och införskaffa sig nya kläder och allt.... Måste nu verkligen handla kläder känner jag, mycket som är för litet och utslitet, de mesta är utslittet pga graviditeten så nu får man kolla efter en större storlek.... 

Av Desirée - 11 december 2012 07:45

Idag så har man bvc tid kl 13.30 men innan dess ska jag till en kompis sen ska jag ner till biblioteket och skriva ut två dokument för att plugga på distans ett ämne, kan lika bra att passa på och göra de medans man går hemma så man får upp dom ämnen jag saknar och sen börja studera igen... 



Så jag kan utbilda mig till en bättre utbildning och komma i från mitt jobb... Behöver läsa upp tre ämnen för att få slut betyget eftersom jag saknar godkändt i religionskunskap, samhällskunskap sen måste jag läsa ett ämne till för jag saknar 50 poäng då... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards