Direktlänk till inlägg 7 december 2012

veckan

Av Desirée - 7 december 2012 09:05

Måndag; Minns inte riktigt vad jag gjorde, men gjorde nog inget speciellt precis... 


Tisdag; Vi hade en remiss till sjukhuset kl 10.00 för att kolla om hans höfter var som dom skulle.. Så dom gjorde undersökningen men visade sig att han var lite stram i dom så vi blev skickade till ultraljudet på barnavdelningen för att kolla för säkerhetsskull, där hade vi tid kl 11.30 men vi fick vänta för en akut patient kom i mellan..  Men allt såg jätte bra ut så nu slipper vi alla dessa remisser i alla fall... Så vi fick åka hem som tur var, sen var de dags för bvc klockan 14.30 men under tiden jag väntade så träffade jag Camilla och tog en fika på stan och gick in på coop och handlade samt in en sväng på expert för att köpa ett headset till mobilen som behövdes... Sen efter besöket så fick jag hjälp med att få upp allt till lägenheten med... 


Skulle ha fikat med en annan men hon hörde inte av sig att hon hade fått huvudvärk och åkt hem så man vart besviken där redan varför hör hon inte av sig och säger det för..?? 


Så vi var ute från kl 8.15 till 15.00, så de blev en lång dag för oss... 


Onsdag; Vi var bara hemma hela dagen och myste i värmen...


Torsdag; Pia kom över till mig när jag pratade med henne om att min vän inte kom alls som vi bestämde dagen innan... Så man är lite besviken på henne varför säger man att man ska träffas när hon inte dyker upp, fast jag ringde flera ggr till henne så inget svar.. Dålig stil från hennes sida tycker jag att de var.. Så var man en sväng in till willys och handlade lite som behövdes.. 


Fredag; Då var de äntligen fredag så idag kommer gubbens son till oss, när han kommer så ville hans mamma träffa den lille men är bara kul att hon vill komma och träffa han, fast detta är på eftermiddagen då hon ska lämna sin son till oss, sen på förmiddagen kommer en mycket go vän till mig för att fika samt bebismysa... Så de ser jag fram emot...


Lördag; Lördagen händer de nog inte så mycket alls, ska tvätta kl 16-21 fast de är säng kläder samt den lilles kläder också.. 


Söndag; tog vi de bara lugnt... 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Desirée - 12 september 2013 11:32

Oj här var de länge sen man skrev något.. Detta får ju verkligen bli ändring på... Så nu på sista tiden har de hänt en massa grejer.. Men ska uppdatera igen då de kommer.en kortfattat inlägg... ...

Av Desirée - 25 augusti 2013 13:47

har nu hittat en bra sida med att få hjälp med middagstips, diskutera med andra om råd ang maten eller annat som gäller om mattips... Eller kanske bli väldigt goda vänner med några när ni kommer i kontakt i en diskussion.... Här kan man även få ti...

Av Desirée - 17 januari 2013 07:45

Då kom de snö igen igår redan... Mindre mysigt nu när vi har fått -18 grader här hemma...    De var inge skönt alls att behöva gå ut i kylan bara för att posta ett paketet, men nu är de gjort också.. skönt värre...    Annars så har de inte hä...

bvc

Av Desirée - 4 januari 2013 07:59

idag är de då dagen är här att vi ska till bvc för att mäta och väga på den lille, kan ju säga att han har blivit tyngre ska se hur mycket tyngre och hur lång han har blivit bara... ska bli intressant, ska fråga barnmorskan om några grejer också..  ...

Av Desirée - 1 januari 2013 07:45

Vi tänkte att vi går ut en sväng och kollar runt och får lite frisk luft också...    Så skulle vi ta ut pengar på automaten kan säga att ingen automat fungerade eller ens att handla på kortet i butikerna fungerade...    De hade hänt något med...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards