Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Desirée - 25 juni 2012 10:45

Då var det måndag morgon igen, men inte ska man till jobbet då man har fortfarande semester...

Måste tyvärr ut idag och handla ett par grejer som jag måste fixa till att ha på mig på jobb... Man får bara ha byxor på sig *typiskt* Annars så ska de ju själv klart regna nu när de är sista dagarna kvar av semestern... Men ska inte klaga egentligen, kommer ju vara mamma ledig i ett helt år...

Annars så har jag haft en jätte bra semester, visserligen så har gubben jobbat men vad gör det...

Så nu ska man snart fixa sig lite kaffe också så att kroppen vaknar till vid liv så man kan gå in i duschen...

Annars idag så ska man ner till kappahl och lindex för att handla några grejer sen ska man vidare till en kompis...

Nä nu så blir det lite morgon kaffe, men de kommer mer ett seriöst inlägg från mig senare

Av Desirée - 25 juni 2012 10:45

Då var det måndag igen säger dom...

Under själva måndag förmiddag så har jag hunnit med att göra mycket, innan jag skulle träffa en kompis fick jag åka hem till henne för att låna ut ett av mina busskort.. Sen åkte vi ner till stan och köpte ett rabatt kort till henne, sen for vi vidare till biblioteket och lämnade två böcker åt henne också...

Sen gick vi vidare till lindex och kappahl för att kolla efter mamma kläder.. Hittade ett par byxor på kappahl, men ska lämna tillbaka dom imorgon... Sen gick vi till cykelaffär och sen for vi vidare till ett fika och hade precis fått våran mat så kommer de två stycken vi känner så vi snackade med dom en stund innan dom gick, sen var de våran tur att gå hem till var och sig.. Så jag har varit ute sen kl 10,00 till 12,15 så var man hemma igen...

Hittade kläder på internet som dom dom hade ut försäljning på polarn och pyret så jag ska förbi dom imorgon, och de var bara på mamma kläder som dom hade utförsäljning. sen hittade jag även kläder på hm också.. Mest e jag ute efter byxor som jag kan ha på jobbet med... Kan ju knappt ha några byxor längre...

Sen så har man köpt 22 bebis kläder för 125 kr inte så dumt att fynda till bebisen också, måste börja någonstans ju...

 Alltid bra att börja nu lite smått, innan man ska köpa allt och sånt ju..



Sen lyckades jag lägga bud på en jätte fin tröja som jag blev förälskad i också, så min måndag kan man inte klaga på alls... Köpte tröjan på tradera så jag väntar på ett majl om ett kontonummer så kommer nog tröjan i veckan.... 

27 kr kostade tröjan...  Inte så farligt sen tillkommer de 60 kr på frakten med.... 

Av Desirée - 25 juni 2012 10:45

Så nu sitter man här i morgonrock med en god kopp kaffe och min mage lär ju inte gilla mig alls, konstigt nog så har man blivit känslig för det också med kaffe. Ändå så har jag dragit ner på mitt kaffe drickande...

Så här om dagen så hade min mamma skickat upp lite bilder till min mormor angående bilderna jag skickade till henne.. Hon fick ju se bilder på bebisen så mormor berättade jag för också, så min mamma ville vara så snäll och visa bilden på pyret...

Så man ska nog ta och ringa sin mormor under dagen och fråga vad hon tyckte annars brukar hon ringa och meddela när hon får ngt roligt i posten...

Annars så idag ska man lämna tillbaka ett par byxor man köpte igår, gillade dom inte alls sen när jag kom hem och såg att de var världens reva i byxorna... Så de blir att få tillbaka byxorna också...

Så nu väntar man på ett majl om att min tröja e betald som jag vann på auktion på tradera, måste verkligen börja handla lite kläder och de märks...

Sen så gjorde man de man gör varje månad betalade dom roliga räkningarna... Så nu är alla räkningarna betalda så nu kan man se vad man har kvar att leva för i alla fall...

Sen så lider min semester mot slutet så de e väl snart dags att börja jobba...

Har nu funderat ut hur jag vill ha min blogg, ska se om man kan sitta och redigera om sin blogg lite, är inte helt nöjd med den riktigt...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards