Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Desirée - 30 juni 2012 10:45

Nu får ni ursäkta att jag låter fjompig eller gnällig, men jag blir så trött på våra grannar som bor på andra våningen dom ställer sina barnvagnar och leksaker till barn som är rätt stora i trappgången, men de gör dom varje dag.. 

 
Så de är sjukt irriterande för att komma förbi när man har tvättkorgen med sig och ska tvätta eller huvudtaget när man ska gå upp eller ner för trappan snart åker skit ut, skiter jag i vad bovärden säger.. Egentligen så ska de inte vara något där ju, men ändå så ska de stå blockerat med grejer... 
 
Något måste man ju kunna göra när dom som bor inte bryr sig om dessa regler.. Bovärden la en lapp på allas saker i trappen och i våra postlådor men inget har händt eller hjälpt sen dess.... 
 
Vad ska man göra??? 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards