Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Desirée - 26 juni 2012 10:45

Idag så ska jag träffa en kompis som jag inte har sett på jätte länge sen jag gick på en utbildning på hermods via arbetsförmedlingen...

Vi ska träffas inne på ett shoppingcenter i Lund och umgås på min sista semester jag så man får ju göra ngt på sin sista lediga dag i alla fall...

Ska i alla fall kolla efter en sommar jacka är de mer tänkt..Eftersom jag är behov av det.. Har knappt någon jacka alls, så de e mer som priorett för mig, ibland hinner man inte handla alls på jätte länge...

Så man ska bege sig om ngn timme, så jag ser fram emot det.. Det är henne jag har köpt alla bebis kläderna av också, fyndade lite andra bebis kläder av henne.. Har köpt kläder av henne för 200 kr.. Så de var inte så farligt alls...

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards