Alla inlägg under juni 2012

Av Desirée - 17 juni 2012 11:00

Igår så berättade jag nyheten för min mamma, mormor, faster så nu vet dom om det.. Min mamma blev jätte glad och hoppas på det bästa... Så vi får se om de har lyckats med denna graviditet nu...

Annars så i helgen så har gubben och jag varit iväg på ett jobb och lagt klinkers på ett golv i ett förråd, så vi fick riktigt god mat igår och idag, så idag blev vi klara med allt så de kändes skönt... Annars så ska de bli skönt att jobba en dag sen e det semester för min del...

Av Desirée - 15 juni 2012 18:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Desirée - 15 juni 2012 11:00

Som dom flesta inte vet om vid de här laget så har man blivit gravid och detta var inte direkt planerade precis...  Så igår var man på ultraljud och fick se sitt mirakel som ska komma till oss i november någon gång..

Fick även reda på vad de ska bli för något så de ska bli allmänt roligt när h*n kommer till oss, så nu håller vi på och handlar en massa grejer till bebisen som ska anlända till oss...

Vi har redan fixat barnvagn, samt bilbarnsstol också men de är rätt så mycket kvar som ska inhandlas... Vi ska handla grunden så vi har något att gå på så får man handla i efterhand också...

Finns en bild på pyret lite längre ner...

Av Desirée - 10 juni 2012 11:00

Idag är det den härliga och underbara söndag som brukar infalla att jag brukar tvätta.. Så nu på morgonen när jag skulle gå ner till tvätten så fick man sig en liten chock att de var en man som låg i gången och sov, han var inte här i från krokarna de syntes på kläderna såg mer ut som en uteliggare... Så man gör de man ska i tvätt stugan och går upp och ser mannen ligga kvar där traskar för förbi han och är på väg in i min trappuppgång så får man sig en chock och möter två poliser i uniform då dom frågade mig om de var jag som hade ringt in om det.. Så sa jag nä jag såg inte detta förän nu när jag skulle till tvätten.. :-/ Så dom frågade om man kommer ut igen sa bara de är in du inte kommer om du inte har en särskild nyckel till det...

Så står jag där i kläd enbart i pyjamaskläder så pinsamt.. :-/ Inte varje dag man ser snygga poliser i uniformer...

Men vilken chock man fick och hjärtat klappade säkert i 190 när jag kom upp och berättade för gubben... De var obehagligt...

Av Desirée - 9 juni 2012 11:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards