Alla inlägg den 7 september 2012

Av Desirée - 7 september 2012 19:42

Nu märks de att hösten är här i alla fall för de bara blåser och eller så ska de bara regna..

Så då passar man på och tänder ljus i mörkret..

Av Desirée - 7 september 2012 10:52

Idag så vaknade man med värsta sovmorgonen och märkte inte ens när gubben gick upp förutom när han sa hejdå då han skulle gå till jobbet. Så man somnade om och sov ända till 07,30 kändes skönt att ha en sån lång sovmorgon... 


Idag så har man kastat lite sopor också som behövdes verkligen, annars så ska jag göra middag till mig och killen. Den kommer bestå av karre med potatis och sen ngn god sås till... För sen ska gubben iväg och vara social med en vänina till han som behövde prata av sig lite.. 


Så  då blir man helt själv ett tag på kvällen men de är ingen fara med det, jag klarar mig.. Så då får man egen tid som de heter som om jag inte har de varje dag numera... 


Annars så går man in i vecka 30+0 idag, kan knappt fatta att de e bara 10 veckor kvar tills pyret ska komma till oss... 

   Så man börjar ju bli större med tiden som går nu, de känns verkligen i mina knän kan jag lova er... Sen har man fått strul med ont i fingrarna samt lederna i händerna, men barnmorskan trodde att de var en nerv som var i kläm... Men detta kan jag ta men de värsta är när man sitter ner och känner att man inte får ngn luft och ont precis nere vid revbenen.. så de e svårt för mig att sitta ner i soffan men bara komma upp får gubben min hjälpa mig att komma upp... 


Så till kvällen ska jag bara ta de lugnt och ta hand om mig själv är de tänkt... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards