Alla inlägg den 13 september 2012

Av Desirée - 13 september 2012 11:04

idag så när man skulle kolla majlen och allt sånt så fungerade internet, så man hade driftstörning men de gick fort att åtgärda... 


Sen vid 9.30 kom gubben hem och hämtade ngt verktyg som han behövde till jobbet.. 


Så har man också ringt till min bank och kollat varför min e-legitimation inte fungerar alls... Så nu vet man varför så man får hem ett nytt kort om 5 arbetsdagar... 


Så ska man infinna sig hos barnmorskan kl 14,00 och ska man få fråga varför man har så ont som jag har haft dessa fyra dagar, och jag har liksom inte gjort ngt speciellt för att få så ont.. räcker med att gå upp och röra på sig lite så får jag så sjukt ont... 


sen innan man ska till barnmorskan ska man till försäkringskassan också för att fråga lite med om dessa papper... sen ska man skicka in allt till försäkringskassan idag också sen blir de skicka ett brev som min arbetsgivare ska ha sen där efter ska de skickas till försäkringskassan också.. 


så de är så mycket papper nu tycker jag... 


sen händer de inte så värst mycket mer för idag... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards