Alla inlägg den 28 september 2012

Av Desirée - 28 september 2012 09:14

Igår var jag och min sambo på ultraljudet och de gick väldigt bra.. Fick veta en massa om bebisen och allt.. 


De verkar bli en liten pojk eftersom han väger endast 1800 g han borde väga mer, så jag ska infinna mig på tillväxt ultraljud om ca 4 veckor... 


Sen så har han lagt sig med rumpan neråt, som kallas för säte.. Så barnmorska ska hålla koll om han har fixerat sig eller inte... Har han fixerat sig så tror dom mycket på att de blir ett kejsarsnitt... Inget man kan göra åt om han har lagt sig så, om man inte har turen att han vänder på sig de trodde dom att de var en väldigt liten chans... 


Så vi får se om han äter upp sig lite under dessa fyra veckor... Ska till barnmorskan på måndag har en tid ska prata med henne då om detta.. 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards