Alla inlägg den 10 september 2012

Av Desirée - 10 september 2012 15:22

Nu har man också fått besked av barnmorskan om hur vi ska gå tillväga ang hur våran bebis ska komma ut... 


Så dom vill ju veta hur vi har tänkt oss när vår bebis ska komma ut om de ska bli vaginalt eller med kejsarsnitt.. 


Har läst rätt mycket nu om detta så man står och velar på båda sätten... Hon ville att vi ska komma fram till något på torsdag då vi ska dit, eftersom våran bebis ligger över snit så kommer de bli en stor bebis, men jag vill vänta med de beskedet tills jag har varit på mitt andra ultraljud också så man vet hur h*n ligger i magen... 


Så de är vad jag vet för tillfället... 


Sen så ska man skicka in alla dessa papper nu också nu vet jag hur jag ska ta ut allt, har ju sjukskrivning till slutet av okotober sen där efter ska jag söka för havandeskapspenning för dom sista veckorna sen därefter blir de att man sätter igång med föräldrapenningen... Så de är mycket för min del med papper som ni kanske märker.. Ska bli skönt att bli av med dessa papper för en gångs skull... 


Är de någon som vet om man måste skicka in papper för att pappan ska ta ledigt eller hur de går till??

Av Desirée - 10 september 2012 13:46

De händer väl inte så mycket i veckan men lite grejer händer de i alla fall... 


Måndag; inget planerat... ringt min chef om att jag behöver träffa henne för jag ska ha ut en massa papper från min arbetsgivare... donat här hemma lite.. 

Tisdag; åka in till mitt jobb för att få hjälp med papper på förmiddagen sen vet jag inte vad som händer.. 

Onsdag; förmiddagen består de av att tvätta här hemma lite.. sen på eftermiddagen lär jag inte röra mig en meter.. 

Torsdag; på morgonen ska jag till barnmorskan för att göra en koll annars vet jag inte.. 

Fredag; inget planerat, förutom att killens son kommer till oss på kvällen för att vara här i en vecka... 

Lördag; inget planerat

Söndag; inget planerat


Så här ser min vecka ut för tillfället.... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards