Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Desirée - 10 oktober 2012 10:22

Idag ska man göra middag till gubben och mig... 


De blir honungsglaserade kycklingben som ska serveras med hemma gjort potatismos samt currysås eller en god skysås med lite grönsaker till... Så de ska bli gott, ska marinera kycklingbenen så att dom får ligga ett tag i en påse så att smakerna går in i köttet.. Så de ska bli gott... 


De var jag som kom med förslaget igår när man satt på internet och surfade runt och hittade detta recept... 


http://www.recept.nu/recept_nu/smaratter_ochamp__tillbehor/kyckling_och_fagel/honungsglaserade_kycklingben/



Annars så ska man möblera om i sovrummet så att man kan få plats med alla saker till den lille är de tänkt, skulle ha träffat en kompis idag men känner att jag inte klarar av att gå ut idag pga smärtan jag har haft i några dagar som inte vill ge med sig alls.. 


Så de blir att vila upp sig lite.. 



Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards