Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Desirée - 17 oktober 2012 12:47

kan ju börja med på morgonen så ringde gubbens sons mobiltelefon 4 ggr innan man hade kommit upp, så man blev ju ordentligt väckt också.. Sen när han gick så ringde min mobil då var de min bästa tjej kompis, Nilla som ringde mig och frågade om man var hemma då hon var klar på sitt möte så hon hade inget att göra tills hon skulle vara på nästa eftersom de var några timmar emellan så undrade hon om hon kunde komma på lite kaffe och värma sig.. 


Klart hon fick komma hit och ta en kaffe med mig, är inte van vid att folk kommer över till mig, kul att hon kom över så man hade någon att prata med.. Sen när kl 11,30 så kom hennes mamma så åkte vi alla tre upp till mc donalds och åt lite lunch där, vi pratade också lite om bebisen... Skönt att kunna prata med folk som har gått igenom förlossningen.. 


Sen lämnade dom av mig vid willys då jag skulle handla hem lite mat till ikväll, sen så skulle hon till ett ställe innan hon skulle till mötet.. Men vi lär nog träffas fler gånger... 


Klicka för att stänga bilden


Här är en fin bild på Nilla och hennes dotter, Sabina... 

 


Så nu ska man ta ocg göra lite annat här hemma innan de är dags att förberedda för middagen, så den är klar tills mina pojkkar kommer hem... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards