Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Desirée - 23 oktober 2012 11:15

Idag så hade man möjligheten att göra en massa som var tvungen att göras, som inte gick att skjuta på de fast jag ville de... 


Så man började dagen med att dra sig i sängen så länge som möjligt kunde bara dra mig i sängen till halv 8 sen var de bara att stiga upp och börja dagen med att äta frukost rätt så tidigt... 


Annars så hade man tvätt tid kl 12-16.00 när man väl tvättade trasmattan som bara fanns i den maskinen så blev den mattan totalt helt förstörd, den ska vara ljus men blev mer eller mindre lila så man vart förbannade när man såg att någon hade färgat sin tvätt i maskinen fast man inte får göra de.. Så de blir till att kasta den mattan för den går inte att spara eller använda då den blev helt fördärvad... 



Sen så plockade man bort allt från balkongen så nu ser balkongen lite naken ut, så man tog bort alla blommor man har haft på balkongen sen innan midsommaren, kastat allt de sen kastat bort allt skräp som man kunde kasta i sophuset.. Så nu är allt där klart i alla fall..


sen passade man på och diska upp all disk som blev från gårdagen innan, så den försvann, sen blev de ett ryck med damsugaren och damsög i soffan där blir det en massa smulor och sånt, så nu e soffan ren igen skönt värre... 


Plockade även upp alla torra kläder från i söndags då man tvättade... Hade en riktig stor tvätt kan jag lova er... 


Sen under dagen så passade man på och handla på willys till kvällsmaten så den var klar tills gubben kom hem... 


Så man ligger ju inte på latsidan precis fast man går hemma.. Så gjorde man inte så mycket mer efter de.. Låg mest och slöade i sängen då jag har börjat få svårt att sitta ner i soffan numera... 



Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards