Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Desirée - 24 oktober 2012 11:06

Idag är lill lördagen som alla brukar säga... 


Så idag ska de inte hända så mycket för min del.. 


Kan berätta vad som händer idag; 


Nu på morgonen så gick man upp kl 07.00 då man vet att grannarna brukar gapa och skrika 07.15 men inte denna gång. Man var helt inställd på att de kommer snart men de kom aldrig något, skönt


Annars så har man gjort sig i ordning idag. Sen ska man snart börja fixa med sovrummet så att de är klart så de inte är sån oreda som de är i sovrummet.. Ska plocka undan och sortera på vad som ska kastas och sparas, sätta upp lite gardiner Sen ska alla grejer undan från sovrummet med också så de blir som ett sovrum... Har en massa tavlor som ska sättas upp på vägarna också så dom inte bara står där och tar plats hela tiden.. 


Annars sen vid tre tiden ska jag gå ner till erikshjälpen och invänta på gubben som ska komma.. De är sån barnloppis där nere idag som vi ska kolla runt lite på, så man kanske gör ett fynd vem vet... 



Annars så ska man diska och göra i ordning tror att jag ska testa och möblera om i köket lite också när man ändå är igång vill säga... Sen ska man skriva ett brev och posta iväg det idag också, eftersom de är tre månaders uppsägning på de avtalet.. Ska liksom säga upp facket som jag är med i och behålla akassan.. Detta måste man göra skriftligt.. 


De är vad min dag blir av idag, ska bara komma på något att äta också bara... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards