Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Desirée - 16 oktober 2012 11:49

Så har man varit uppe sen halv 8 tiden ca, kunde inte somna om bara.. 


Så har man haft en go arbetskamrat på besök vid 10 tiden, så man bjöd på kaffe och snackade allmänt.. Så ska man köpa en sittvagn av henne när bebisen blir lite äldre så hon har den åt mig, den är i fint skick så de var hur bra som helst.. Så de är bra att man har redan fixat en barnvagn till redan och den lille är inte ens född ännu... 


Annars så har man lagt in kläder till den lille igen så att allt är klart tills hans ankomst... Så ska man bara fixa och dona i vårat sovrum så de blir klart, ska ta i tu med det idag är de tänkt... 


Ska sätta upp lite tavlor på vägarna också eftersom de ser så tomt ut har tavlor som bara står så varför ska man inte sätta upp dom för...? så de blir mycket plock och sortering på vad som ska sparas och kastas.. 


ska också se om man kan sätta upp gardiner men de får gubben min göra för jag tänker inte stå på en stol då man har börjat få dålig balans


efter två veckors tjat om allt så fick jag ut mina pengar från den banken... Så de var bra att dom kom... Så man fick ut lite extra pengar... Ska nog lägga undan dom på mitt sparkonto... 


Nä nu ska man dona här hemma i detta sovrum så man får ngn ordning på detta rum... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards