Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Desirée - 12 oktober 2012 08:22

Igår så kom gubben hem vid halv nio tiden efter ha jobbat i 14 timmar på en och samma dag, så hans chef bjöd alla som jobbade så sent på pizza, sen skulle ju stackarn upp kl 06.00 dagen efter kan nog tänka mig att han var duktigt trött efter gårdagens pass, idag ska han försöka sluta tidigare runt middagen sa han om de gick beror på hur mycket dom har att göra idag.. Men han får ju in lite extra pengar nu också för dessa två dagarna som han har jobbat så pass mycket.. 


Sen pratade vi lite igår kväll angående att fixa vårat sovrum så att den lille får plats också att sova.. Så vi ska se om vi inte kan hämta alla grejer i helgen han skulle fråga ngn kompis om dom kunde ställa upp och köra oss... 


För nu vill vi ha allt klart till sista oktober då den lille kommer i mitten av november, lika bra att ha allt klart för man vet ju aldrig ifall han kommer tidigare eller senare.. 


Så de ska vi pilla med i helgen de tid som finns över på kvällen... 


Fredagen; idag så kommer hans son till oss, så då blir de full rulle igen.. Annars så händer de inte så värst mycket idag. Ska plocka lite här hemma är de tänkt men får se om jag orkar eftersom jag fick ta tvätten igår själv.. Så idag har man verkligen ont... 


Kan ni tänka er att vi hade sol igår och idag med, helt underbart... Nä nu ska jag gå och äta frukost sen blir det att ta sig en dusch så man blir fräsch igen... 


Ha de gott..   

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards