Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Desirée - 29 oktober 2012 08:35

Då var de måndag igen och en ny vecka att ta sig igenom också... 


Idag ska man ner till banken för att ta ut lite pengar sen blir det att träffa en fd arbetskompis som jag köpte lite julgrejer av i höstas så ska man möta upp henne vid 13 tiden... 


Sen ska jag bara ta de lugnt idag pga jag har så ont i kroppen som jag har idag... 


Så idag ska man göra en god gryta är de tänkt, vart sugen på de faktiskt.. Så man ska ju ner till coop och handla sen blir de hem igen.. 


Numera gillar inte gubben att jag är ute själv och går då de inte så långt kvar tills man ska infinna sig på operation för kejsarsnitt, men datumet får ni fråga om tänker inte skriva ut de här... Eftersom många tror att dom kan besöka mig direkt efter ett snitt man vill ju komma hem ordentligt för att smälta in allt och ha de lugnt omkring sig ett par veckor innan man vill ha besök... 


Annars så ska man inte göra så mycket mer idag... 

Presentation


är en smålandstjej som har hittat sina rötter nere i skåne.. ♥

Här kan ni läsa om min vardag, vårt första barn, kärleken ♥, jobb & vänner så mkt mer..
Follow on Bloglovin desireeygman

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Mina vänner´s blogg

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards